March with Family Resource Center on Disabilities on Saturday, July 23 at Annual Disability Pride Parade

Join Family Resource Center on Disabilities (FRCD) for a day of solidarity, awareness, and celebration of disability pride.

WHEN:
Saturday, July 23, 2022
Parade: 11:00 am-12:30 pm
Post Parade Festivities: 12:30 pm

WHERE:

March with Family Resource Center on Disabilities (FRCD) at this year’s Annual Disability Pride Parade on Saturday July 23. The overall goal of the Disability Pride Parade is change the way people think about “disability” and define it. Now is the time to promote in society the belief that disability is a natural and beautiful part of human diversity, of which the people who live with disabilities can be proud.

Contact Paula Wills at paula.wills@frcd.org or call FRCD’s Office at 312-939-3513.

REGISTER:
There is no registration fee, but we ask that you register to march with FRCD.

Desfil e Anual del Orgullo de los Discapacitados

Marcha con Family Resource Center on Disabilities(FRCD) en este ano Desfile Anual del Orgullo de los Discapacitados el sábado 23 de julio. El objective general del Defile del Orgullo de los Discapcitados es caminar la forma en que le gente piensa sobre la “discapacidad” y la define. Ahora es el momento de promover en la sociedad la creencia de que la discapacidad es una parte natural y hermosa de la diversidad humana, de la que las personas que viven con discapacidades pueden enorgullecerse.

QUÉ Únase con Family Resource Center on Disabilities para disfrutarde una jornada de solidaridad concientización y celebración de orgullo los de discapacitados.

CUÁNDO: El sábado 23 de julio de 2022. Desfile: 11am-12:30pm Festividades después del desfile: 12:30pm.

DÓNDE: Nos encontraremos en el área de reunión en 401 S. Plymouth Court a las 10:15am. Las festividades después del desfile comenzarán a las 12:30pm en la plaza Daley en Washington y Dearborn.

INSCRIPCIÓN: Disability Pride Parade Family Resource Center on Disabilities www.frcd.org/dpp2017/ La inscripción es gratuita pero pedimos que se inscriba paramarcha con el FRCD.

Comuníquese con el Maria Castillo (312)375-8136 maria.castillo@frcd.org

No Fields Found.